om ka-ping!


Jeg er 29 år, bosatt i Trøndelag sammen med mann og to barn. Jeg har alltid holdt på med håndarbeid, og stortrives med denne måten å få utløp for følelser og kreativitet. Siden 2001 har jeg laget ting på oppdrag, alt fra glassmaling til malerier og smykker. Da jeg fikk eldstejenta fant jeg også stor glede og nytte i å sy (lånte mammas gamle Bernina). Eldsta brukte mye selekjoler, og ved å bruke vintage stoff blandet med nytt, fikk hun kjoler som ingen andre hadde. Høsten 2007 fikk jeg tak i Husquarna-maskinen min "Bodil", hun bidrar sterkt som inspirasjonskilde for syingen min.

Først høsten 2007, da jeg ikke hadde en jobb å gå tilbake til etter fødselspermisjon med minstejenta, turte jeg å starte med salg på denne måten. Omtrent samtidig som jeg startet salgsbloggen, fikk jeg forespørsel om å være leverandør for den nyoppstartede nettbutikken Smilegris. Utrolig gøy å få være med på! Nå er vognpose-salget utvidet til enda en nettbutikk; fra oktober 2008 ble vognposene mine også å få kjøpt i nettbutikken Koseposen.

For tiden lager jeg mest ting på bestilling (alt fra redesign, gardiner og justering av bukser til smykker og strikk), men det blir fortsatt et og annet plagg til jentene mine... :)

Følg med på hva som skjer - i mars kommer jeg med egen hjemmeside!

Ingen kommentarer: